Bezorgen en retour

Op deze pagina vind je meer informatie over hoe je pakket verzonden wordt en over ons retourproces.

Verzenden

De producten die op onze webshop staan en op voorraad zijn, worden binnen 3 werkdagen verstuurd.

Producten die gepersonaliseerd gemaakt worden voor u, hebben een langere levertijd. Dit heeft te maken met de aantal bestellingen , voorbereidingen van het ontwerpen van het gepersonaliseerde product, het zagen en schuren van de houtproducten, het graveren, het lakken en het goed uitharden van alle hout en epoxy producten.

Pas als het product helemaal klaar en gelakt en/of uitgehard is, zal deze worden verzonden. Houd daarom rekening mee met een levertijd van ca. 3 weken.

De genoemde verzendkosten zijn gebaseerd op levering binnen Nederland. Komt u niet uit Nederland, maar wilt u toch graag iets bestellen via onze webshop, laat het ons dan weten door het contactformulier volledig in te vullen of een e-mail te sturen naar info@handmadebymoon.nl

Wij adviseren u gelijk bij binnenkomst van het bestelde product, het product na te kijken op beschadigingen of breuken. Mocht een product beschadigd zijn, neem hier dan altijd een foto van en neem binnen 24 uur contact met ons op. Dit kunt u doen door het contactformulier volledig in te vullen, samen met de foto en het aankoopbewijs of door ons een e-mail te sturen naar info@handmadebymoon.nl en in de bijlage de foto een het aankoopbewijs mee te zenden.

Retour

Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden. Tenzij het product beschadigd is op het moment van levering.

Bent u niet tevreden over uw bestelde producten , dan heeft u het recht om het product binnen 14 werkdagen te retourneren. Als uw retour door ons in goede orde is ontvangen, dit betekent ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking, wordt binnen 14 werkdagen het aankoopbedrag naar u terug gestort. Dit wordt gedaan naar het bankrekeningnummer waarmee de order is geplaatst. De kosten van retourzending zijn altijd voor uw eigen rekening.

Bewaar altijd goed uw verzendbewijs van de retourzending. Het product/de producten dienen helemaal compleet te zijn, ongebruikt en onbeschadigd. Mocht het product toch gebruikt of beschadigd zijn, dan kunnen wij helaas uw retour niet in behandeling nemen en zal het product/de producten weer terug gestuurd worden naar de klant, de kosten zijn dan voor u.